Nu re ,izgulējos un pat šodien pilnvērtīgi pastrādāju savu darba dienu un esmu gatavs padalīties ar savu un komandas piedzīvojumu Minskā , EEDC R1.
Kā daudziem ir zināms tad šis konkrētais auto nesen bija izlikts tirdzniecibā , bet nedaudz citā komplektācijā ar atmosfērisko M3 dzinēju un Cool Race komandas plānos bija sabūvēt jaunu turbo super caru, kam finanses tiek iegūtas pārdodod šo esošo bolīdu. Bet pateicoties dažādu faktoru un Lietuviešu autobūvētāju “meistarībai” projekts reāli iekavējās un nesen tik mēģinājām jauno setingu, kas dēļ elektības problēmām liedza atīstīt M3 īsto jaudu. Tuvojās EEDC pirmais posms un lēmumu par motora svapu pieņēmām otrdienas vakarā, kad sapratām kad M3 nepalaidīsim ,un sākās sacīkste ar laiku un izaicinājumu piekdien jau doties uz sacīkstēm. Sadarbības partneris Race Solutions komanda Artūra Priednieka vadībā ātri reaģēja un profesionāli paveica neiespējamo nomainot motoru,visus tā mezglus, elekrību un pārējās mantas savedot auto līdz rūcošam stāvoklim, bet braukt laika neesamības dēļ nolēmām to pamēģināt tikai Minskā.
Diemžēl kārtējo reizi dienu nokavējām dēļ tā kad pēc 26h negulēšanas un intensīva darba boksus pametām 5h vēlāk nekā bij plānots un uz robežas iesprūdām uz 5,5h.
Tā nu Miskā tik pašā vakarā un dodamies uz viesnīcu, kur pukstens 2:00 naktī sākam aplīmēt auto gatavojot to uz rītdienas gonku. Liekas pilnīgs neprāts Bet Juris un Mātinš izrādās no ir no dzeldzs un viņi močī.
4h paguļam, duša,kafija un dodamies uz trasi, iepriecina rīta laiks kas ir jau par 60% sausāks pēc 5dienas cunami ar krusu.
Tiek iepārdots Cool Race, jo tu neesi kruts ja tev tā nav :
Protas trasē viss notiek un tas neliek vilties jo 9:00 sākās treniņs ,kur lokāļi jau dod ručkā. Man likās ka mīkstie nav atbraukuši ,jo visiem tačkas burtiski lido nu citam zemāk citm agstāk :).
Reģistrējamies un davai ātri jāuzķer un jāielec tajā dullajā vilcienā kas nesās pa trasi sānslīde uz 130km/h.
Jā ,bet kā tad man bez cepiena – wtf,, atkal nelec tačka – diagnoze “gremlins” .
Zaudējam 1h un drifta dievs mums iedod šanci – aiziet un startēm gonkā.
Priednieka teams visu ņem nopietni un servisa parkā viss notiek korekti un pēc grafika , šoriez paguvām izmanotot jaunus stratēģiskos race paņēmienus no kuriem man vēl ir jāmācās , bet ceru tas nākotnē mums dod augļus.
Treniņš tiek nobraukts un saprotu ka trasē esmu ātrs, uzlīstot atkal kārtējam lietum siutuācija mainās, bet pārējie paliek vēl lēnēki…. Pirms kvaļa nobraucu savu perfect lap ko pats vērtēju uz 99 punktiem un metu mierā, noseivojot to savā atmiņā cerot to atkārtot kvalī.
Gandrīz vis izdodas tik pašam likās ka pēdējo klipingu nepaņēmu tīri, nu varēja lābāk, jo bija labāk tajā braucienā. Tieneši mani piešķir 2.vietu ar 85 punkiem uzrādot ātrāko ieejas ātrumu šajā mitrajā gonkā 135km/h. Tas jau ir lielisks panākums, ks pēc šīs gonkas shēmas pirmajiem 6 dod iespēju automātiski startēt top 16.
Top 16 – man tas bija reāls kosmoss…Pretinieku nebiju redzējis treniņos, bet likās ka vinēšu viņu, tačka – Nissan 350z turbo.
Aiziet iebrauciens riktīgi rauju prom liekas ka jau gabalā ,bet nelaižu vaļā un trases vidu faill — spin—. Bet jācīnās līdz galam jo iespēja vēl ir uz viņa kļūdu ,kuru čalis pieļauj iztaisnojoties vienā no sektoriem, biju ļoti tuvu viņm durvīs. OMT – tad saņemos un darīts. Go top 8.
Pretinieks labs ukrainis Alex Golovnja ar s13 būsteri. Mega kruts ir mūsu duelis nr.1 un tiesneši dod OMT, kur sekotāja lomā atkārtojas FX Open liktenis iebraucot trases slidenajā zonā un izlidojot ārpus tās nākas piekāpties šim pilotam.
Bet bija mega labs brauciens. Publika sajūsmā un ticiet man Minskā ir daudz fanu un jau draugu
Komanda un es esam apmierināti ar mūsu kopējo debiju šinī sacīkstē – Priednieks saka ka tā notiek ,jo tā notiek un tas ir sports un pastrādājot pie augstākiem mērķiem un sagatavotības ir cerības uz labu panākumu. Punkti mūsu kontā ir jau ieripojuši ,kauss jāpagaida vēl nedaudz.
Sapakojamies – smuki :
Apsveicu EEDC R1 uzvarētājus un tiekamie jau Rīgas gonkā….
Gvido