Kā jau ierasts augusta mēnesī Ungājiā norisinās viens no sezonas karstākajiem posmiem TRACKWOOD, kurš īpašs ar nakts fināliem un unikālu atmosfēru.
Devos uz Ungāriju ar domu maksimāli daudz punktu un kāpiens kopvērtējumā, tas viss tevi motivē un dzen uz priekšu.
Ieradāmies trasē samērā vēlu uz kvalifikācijas un gonkas dienu treniņus izlaižot, pēc iepriekšējā gada pieredzes jau mājās auto tika uzstādīts cits, garāks reduktors, kurš darbojās labi šajā trasē.
Treniņos iebraucu un secinu problēmu, auto neiet,,, trūkst jaudas. Iemesls sajaukts benzīns vietējais 100 ar sporta 100 vp, jo pēc aprēķiniem takā pietrūktu un piepirkām klāt Ungārijā.
Treniņos 5 aplī vienā no līkumiem auto neatveras, atmetos un mēģinu izstūrēt, izbraukt līkumu bez sānslīdes, bet uz riepām sdalipušie netīrumi auto padarīja nevadāmu un tas nestūrējās prom no sienas,,,, sadurme diezgan nepatīkama, dadz kas salocīts
Tālākā diena tika pavadīta remontējot auto, šēit cepuri nost galvenajam mehāniķim Mārtiņam un pārējiem Jānim un Viesturam kuri cīnījās un dabūja auto uz riteņiem, knapi pagūstot uz kvali.
Kvalī poz. 9.
Vēlāk sekoja 1,5h laiks un salikām riteņus taisni, jo uz kval bija totāli šķībais. aizguvām metināmo no poļa Trelas un aiziet. Bija daudz Ungāru, kuri vēlējās iesāistīties remontā traucējot mums, bet tikām galā.
Top 16 pret Lietuvieti Mantas Kulvinskas aiziet labi un agresīvi, bet nedaudz piesardzīgi, rezultātā OMT, kurā uzvaru iebraucienu.
Top 8 pretinieks Marčenko ar s14 LS3 kvalifikācijas uzvarētājs, bet tas nekas , jo biju labi iesildījies un vārēja turpināt kāpināt tempu. Pirmajā braucienā lielisks sākums, tuvu sānā pretiniekam, bet tad uz pārmetienu atlaižot gāzi noslāpst motors….. izstaisnošanās….
Līdera braucienā cerēju uz pretinieka kļūdu, bet Marčenko 3 korpusu distanē nobrauca un nekļūdījās, kas nozīmēja spēles beigas iekš top 8.
Joprojām kopvērtējumā 2.pozīcija un izredzes turpināt cīņu par čempiona titulu EEDC 2014.
Drīzumā fināla gonka RDS Niznij Novgorodā, gāzi grīdā un tiekamies trasē !!!