Aizvadīto sacīksti , kas risinājās Biķerniekos un kur bija ieradušies arī arzemju sportisti vērtēju ļoti pozitīvi. Trase ātra , konkurence spēcīga un pat bija padomāts par dalībnieku boksiem, kuri bija pārcelti no ierastās vietas.
Kā jau biju minējis par Jap factory s13 sagatavošanu, Sato bija diezgan iesprindzis lai auto sabūvētu stūres iekārtu, kā rezultātā ieguvām lielāku riteņu pagriežamības leņķi , kas atļāva trasē atsevišķos līkumos likt auto saānslīdē līdz pat 90 grādu leņķim.
gr
Izvērtējot trasi un iespējamo tandēmu braukšanu kas jo tuvāk jo labāk sāku domāt par stāvbremzes efektīvāku darbību, jo brīžos kad esi pa tuvu ir jāliek lietā tieši stavbremze un tai jābūt efektīvai. Sakontaktējos ar AD Parts čaļiem un izvēlējos viņu piedāvātos aizmugurējos EBC sporta bremžu klučus(dzeltenos).Ir labs!!! par klučiem pastāstīšu atsevišķi.
Viss tika uzinstelēts un kopumā uz sacensībās es ieguvu konkurnspējīgu auto ,atlika vien maukt.
Braukšana aizgāja tikai no kvalifikācijas braucieniem , jo tika mēģināts braut ar dažādām riepām un izmēriem un šai trasei un auto attiecībai labākās izrādījās 215/45r17 kuras pēc 1 tandēma beidzās un sākām eksperimentēt ar r16.
Labi gadās arī tā liekas visu zini ,bet nav riepu un paņem kas ir.
Šajā kontaktu gonkā parūpējos par dažiem šova elementiem, kā rezultātā EEDC n LDC aizbraucu līdz 4.pozīcijai kas ir kruta.
Esmu jau vairāk apradis ar šo auto un ceru nākamajā posmā parādīt labāku rezultātu kāpjot uz goda pjedestāla Igaunijā Pērnavas trasē, kas man ir loti tuva sava ātruma dēļ.
Paldies visai Jap factory komandai par atbalstu sacensībās – auto bija līmenī , visi kas palīdzēja skūvēt darīja to ar lielu atdevi un profesionilitāti. Super nedēļas nogale!!!